четвъртък, май 27, 2010

Сладки плетки

Имам апарааат... и познайте какво? Ще показвам какво правих последните няколко ... ъъъ... месеца:) Извиних се и се оправдах преди няколко поста! А сега - време за плетки!
Първо показвам един зелен шал, плетен през февруари или март. Снимах го днес, тоест вече е носен поне 30 пъти. Но пък си изглежда все така добре! Плетен е на отделни елементи, трийсетина. Честно казано не съм по плетенето на отделни части - скучно е и малко напомня на фабрика. Започнах друг шал, но се отказах от него - той пък изискваше стотина еднакви парчета. От една страна е хубаво, защото толкова свиквам с елемента, че мога да гледам нещо или да чета, докато плета. Но от друга страна ми се губи кефа, който пък си е най-важното.  Шалчето е в триъгълна форма, акрил и още нещо (не помня), в две нишки... Много полезно нещо са триъгълните шалове - могат да се носят по десетки начини. Толкова със фукането за зеления ми шал, защото той вече не е актуален - имам по-актуални неща за показване.
А именно - един памучен потник (простете, казва му се "топ" сега, но всъщност и двете думи са ми гадни). Преждата открихме двете с мама, в едно малко магазинче за платове на килограм. Взех си и платове, но за тях след някоя и друга седмица. Иначе за преждата - страхотна е! Нямам идея за марка, беше без етикет. Знам, обаче, че е памук, в страхотни цветове, и е страшно приятна за носене. Потникът ми отне около 4 дни, толкова приятно беше плетенето му, че чак малко не ми се приключваше. Една мила баба ме поздрави за него - много го хареса, каза, че бил ефектен! Толкова мило ми стана... Голяма работа си е баба да те похвали за плетка! Иначе потникотопът също вече е носен доста.
И на последно място - чорапи!!! Никога не съм си помисляла, че някой ден ще седна да плета чорапи. Още повече, че в този ден ще съм на 21 години. Но при скорошните студове наистина ми се прииска да си имам развлачени, но шарени "мързеливи" чорапи. И си ги спретнах за около 3 часа. Пробвах да плета с две прежди, от което дойде и хубавия ефект. Да обясня за функцията на "мързеливите" чорапи - те се обуват сутрин, докато заприличам на човек, или пък през уикенда вкъщи, когато се разкарвам до към 5 следобед по пижама:) Понякога носенето на чехли изисква прекалено много усилия - обуване, събуване, вдигане... Затова - топли шарени чорапи, дълги кафета и палачинки с шоколад. Това може да е и пожелание!

Няма коментари:

Публикуване на коментар