понеделник, септември 27, 2010

О-о-оранжево!

 Обожавам ярките и весели цветни комбинации, обичам да се обличам шарено и около мен да е шарено. Последния ми пачуърк проект определено отразява тази моя любов:) Това е пачуърк-покривка, която съвсем очевидно нарекох "Слънце". Един съвет към всички, които се занимават с пачуърк: проверявайте често знанията си по геометрия:) Толкова по-лесно щеше да ми бъде, ако просто се бях сетила да сметна градусите на ромбовете:) Иначе казано, ще призная страхотната глупост, която направих - опитвах се да направя страна 180 градуса от 3 ромба по 45 градуса. След часове поправки загрях грешката си и определено доста се ядосвах:) В крайна сметка съм доволна от резултата.
 Много се гордея със задната част на покривката. Стана толкова добре, че направо обявих покривката за двулицева. Яркото оранжево страхотно открои капитонирането. Малко съжалих, че не съм го направила с жълт конец, но за следващия път ще имам идеята:) Както може да се види, котаракът също напълно одобри проекта и реши да го пипне, докато го снимам. Впрочем, от както Оро е при мен, е много трудно да се снима нещо, тъй като мъника изисква той да е център на внимание и той да бъде сниман:)
С остатъците от платовете от покривката си спретнах чанта. Няма как, започнах отново училище:) Последната година в Академията започна прекалено рано - на 1 септември, а аз никак не бях подготвена от към настроение. Сега вече съм съвсем готова, тъй като чантата зарежда доста силно с весели усмивки и ярки цветове:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар