неделя, ноември 21, 2010

Плетени мечета в кошница:)

Време е да представя и мечовците, които определено станаха хитови сред познатите ми. Тези, които съм снимала тук, са доста по-големи от първите няколко. Първоначално започнах да плета мечета от много тънка прежда, като цялото мече се получаваше с височина 2-3 см. Много от познатите ми поискаха такива, а в магазина продадох десетина. Но в крайна сметка се отказах от тази големина, тъй като напрежението за очите е доста сериозно... Лапи и уши в комбинация с много тънка прежда води до главоболие:) Пробвах да ги направя от по-едра памучна прежда и резултата се вижда - пак се получиха, макар и не толкова фини и разкошни. Червеното мече и кошничката са поръчка от любима моя клиентка в магазина, която винаги, когато ме види да правя нещо, си поръчва и за себе си. Да ми е много здрава и да ме посещава по-често:) Жълто-оранжевото мече е за моя приятелка, която вече си го получи и май му се зарадва. От тук нататък смятам да правя такива само по поръчка, но едно е ясно - хората обожават мечета, независимо от цвета и големината им:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар