четвъртък, февруари 17, 2011

Портокали и зелени лимони


 След изчерпването на синия ми период, който беше сериозно забелязан в групата ни във Фейсбук, е време да започна да ви запознавам с... оранжевите неща. Цветът на тази пролет за мен определено ще е оранжев! Периодът вече започна с оранжевия Слон и малко подложки за чашки (които все забравям да покажа). По някакви странни стечения на обстоятелствата се сдобих със страшно много оранжево хасе, а в друг магазин открих и страхотния принт с оранжев фон и бяло-зелени орнаментчета. С добавянето на малко зелено нещата съвсем се получиха. Куилта е с изключително елементарна схема - 9-пачове, завъртяни на 45 градуса, редувани със същите по големина квадрати от единия плат. Накрая - рамка, куилтване на 1/4 инч от ръба и кант. Много съм доволна, получи се страшно свеж и ефектен, макар и елементарната схема. Изглежда пухкав и юрганест заради малкото куилтване, а на размери е 180 х 180 см. Знам, че си обещах почивка от мащабните проекти, но те ми действат като обединител на всички дребни неща, които правя междувременно.
За долната част избрах този плат на жълто-оранжеви цветя. Много го харесах, а и имам още доста от него. Един от следващите ми проекти ще използва цветята на този плат, като ще ги куилтвам ръчно по края. Надявам се да се получи приятно и нежно. Все още умувам какъв да е другия цвят в комбинацията.... може би тъмно червено? Светло зелено? Тъмно лилаво? Съвсем не мога да реша, но имам време да го мисля:) Имам да довършвам шестоъгълници, тъй че останалите цветя ще поизчакат едни по-добри времена:)
 А колкото до "Портокали и зелени лимони" - той може да се превърне в първия ми продаден голяяям куилт. Стискайте ми палци:)

3 коментара:

  1. Супер е станало...ма лимоните са по-светло зелени бре... При всички случаи, обаче звучи и изглежда ободряващо! Стискам палци!

    ОтговорИзтриване
  2. Мила ми Теа,получило се е перфектно!Наистина много свежо и ободряващо действа тази гледка.Пожелавам ти от все сърце наистина да го продадеш,а този да провлачи крак и да има мнооооого други още!Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Суперско е Теа -оранжевият ти период ще подкрепям силно,после пурпурният,розовият.....

    ОтговорИзтриване