неделя, септември 25, 2011

Blogger's BOM Quilt Along

Имам си традиция за почивните сутрини - дълго кафе и поне два часа с всички онези блогове, които следя (вдясно се виждат). И тази сутрин, спазвайки традицията, бях супер изненадана. Някои от любимите ми блогъри и дизайнери започват споделено шиене. Какви са правилата: Организаторка е Jackie от Canton Village Quilt Works, една от идолите ми в света на куилтинга. Тя избира 14 страхотни дизайнери. Всеки месец на 25-то число, от септември 2011 до октомври 2012, един от дизайнерите ще публикува свой блок и урок към него. Дизайнерите ще шият с платове на Kaffe Fasset, но това съвсем не е задължително условие. Всъщност задължителни условия няма - единствено да се забавляваме:) Има група във Фликър, в която могат да се качват снимки на готовите блокове. Можете и да се линкнете под поста с условията в блога на организаторката. За да участвате, не е необходимо да имате блог и дори да споделяте снимките си - стига да шиете и да се радвате на това, което правите. 
Аз се включих и съм супер уникалния номер 258:) За първи път ще участвам в такова нещо и смятам да опитам да съм дисциплинирана - това е цяла година, в която трябва да пазя блоковете и платовете за планирания куилт, без да знам как ще изглежда накрая. 

Съветвам ви да се включите, със сигурност ще е забавно! А и ще можем да покажем, че и в на наша почва вирее пачуърк на световно ниво:) 

Първия блок вече е публикуван от Sherri в блога й A quilting life. Време е да се захващаме:)

1 коментар: