вторник, януари 03, 2012

За новото начало!

Честита нова година!!!
Да сте здрави, весели и щастливи! 
Дано новата година бъде по-прекрасна и по-успешна, пък ако може и мъъъничко по-лесна от миналата:)
Да не забравяме, че тази година има и един ден допълнително - още един ден за радване, обичане и творене. Пък можем и да възприемем цялата година като време точно за това!
И никога да не забравяме, че и в най-лошите условия, и в най-трудните моменти, никой не може да ни отнеме начина, по който възприемаме света.
Радвайте се и бъдете щастливи!
Благодаря ви, че ви има:)


И понеже имам още доста неща за показване, правени чааак миналата година, се включвам с една малка бродерия. Ших я за дружката от Nenios.com, там кончетата са на особена почит. Същевременно Дидо ми подари една разкошна книга за бродерия и пачуърк, а схемата на това конче беше там. Щом го видях, веднага реших, че ще го ушия за подарък. Никога не съм шила кончета, понеже имам лека фобия от тези същества. Но този път толкова му се зарадвах, че ми се прииска да ушия още едно за вкъщи:)
И накрая - да споделя за нещо прекрасно, което се случва в куилтърското блогърско пространство - 2012 Free motion Quilting Challenge.
Домакин е блогът Sew Cal Gal, един от любимите ми за пачуърк, куилтинг и бродерия. Първото предизвикателство беше куилтинг на листа, малко по-сложни от онези, които показах в миналия пост. Все още не съм видяла следващото, но общо взето клиповете винаги са страхотни, ясни и... някак изглежда много лесно:)
Аз, все пак, винаги мога да показвам клиповете на машината си и да я питам тя защо не може така:)
Също така в блога се намеква нещо много приятно - предложение за световен ден на куилтинга, който да започне да се празнува от 2012-та и да е третата неделя на март. Аз отсега съм твърдо "за", а пък съм сигурна, че и сред българските куилтърки няма да има "против" идеята:)
До скоро!

1 коментар:

  1. Благодаря за пожеланията и настроението, което струи от тях! Чака ни една Нова година, със своите предизвикателства и нови творчески проекти за омагьосаните от Пач-а! Пожелавм на всички да успеят да ги реализират! И аз тук ще благодаря за това, че ни има като група и се зареждаме взимно с дръзновение!
    Валя Кънчева:)

    ОтговорИзтриване