понеделник, януари 23, 2012

За хубавите дни, амишите и общото между тях

Това беше една разкошна седмица за мен... Вдъхновението пак не ме пусна и не спрях да шия! Същевременно приключихме и още един курс по пачуърк за начинаещи. Срещнах се с още четири прекрасни жени, влизащи в света на пачуърка. Това вляво са завършените им крейзи пачуърк блокове на последното занятие. Беше пълно забавление, постигнаха разкошни резултати и искрено се надявам, че и четирите ще продължат да шият!  
Същевременно едно от момичетата на курса, Дани, ме изненада страхотно - подари ми най-невероятната картичка на света!:) По нея има шевна машина, пачуърк блокове, копченца, панделки, цветя и шивашки сантиметър... На всичкото отгоре има и календар, който ще стои на бюрото в магазина за вдъхновение:) Дани пише за красотите, които прави, ето ТУК. Това е и първия човек, който виждам да седне и веднага да започне да куилтва перфектно, без да го е правил преди:) Истински талант... И в пачуърка, и в картичките. Не мога да спра да гледам моята и да я показвам на всеки, който ме срещне:)
Същевременно тази събота получих и още един неочакван подарък. Ирина от Аксиома (фирмата, благодарение на която провеждаме курсовете по пачуърк), ми подари албум с антични амишки куилтове от Охайо. Албума е страшно красив, с твърди корици, много голям и разкошен... и е издаден от Бернина. Съдържа в себе си стотици куилтове, шити между 1700 и 1930 г. Не мога да ви опиша какво означава този подарък за мен. Съдържа толкова неща, че щом ми го подари, реално не можех да осъзная, че книгата е моя. И колкото и да е тежка, си я нося в чантата и й се радвам:) Амишите са едни от най-уникалните народи по света... Те не ползват автомобили, електричество, интернет и всички онези нещица, на които ние почти не обръщаме внимание. Те живеят с труда си и с Бога, с вяра и смисъл. Мъжете се занимават предимно със земеделие, жените гледат децата и домовете си и... шият куилтове. И до ден днешен в Охайо са най-големите куилтърски групи на жени, при които можете да занесете пачуърк топ и да бъде куилтван изцяло ръчно. А този албум е събрал точно тези трудове - на жени, събиращи се заедно да шият. Без Фейсбук или Мтел, и без да взимат метрото. Просто да се съберат, за да са заедно, да шият и да вярват заедно. Сега, предполагам, разбирате какво точно означава за мен този албум... тъй че, Ирина, искрено ти благодаря! И благодаря на всички онези прекрасни хора, които минаха през тази седмица през магазина, за да ме подкрепят и да са с мен, на всички хора, които ми се усмихнаха, казаха нещо хубаво или просто бяха до мен:) Благодаря!
До скоро!






3 коментара:

  1. Добро утро Теа,
    поста ти ме затрогна и не мога да го пропусна!
    Това, че още четири жени се добавят към гилдията на прошиващите парцалени феи е прекрасно!:) Книгата е прекрасен подарък от един прекрасен човек-Ирина. Да си я ползваш със здраве и да я показваш на внуци и правнуци! Колкото до подкрепата и усмивките...ти винаги ще я имаш от хората край теб, защото мисля, че си чудесен млад човек, вярващ в това, което прави! Продължавай да бъдеш такава, каквато си и да се радваш на това, което правиш !
    Тази сутрин ти се усмихнах и аз :)! Пожелавам ти един прекрасен ден - началото на една вълшебна седмица, която започва с навлизането ни в годината на водния дракон - година,която може да донесе невероятен просперитет на хората,които значт какво искат да постигнат и го преследват неотлъчно!

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти е светло и слънчево в душата!

    ОтговорИзтриване
  3. Ти си слънчева,светла и заслужаваш всичко,което ти се случва!!!!
    Поздрави от мен създателката на картичката-уууунииикална е!!!!!!
    Крейзитата също са много,много хубави!Браво-добър учител си!
    Прегръдки засега от тук,а скоро надявам се и наживо!

    ОтговорИзтриване