понеделник, март 12, 2012

Разни занимания

Щастлива съм да споделя, че напоследък ми се насъбра доста шиене. Преди няколко поста ви разказах за одеалото любовно послание. Този проект така ми влезе под кожата, че го уших на един дъх, без въобще да се затрудня. Цялото одеало е на апликации, символизиращи различни тяхни си нещица - котки, къщи и камини, комбинацията "ММ", елхички, ангелчета и акациеви клончета, незабравки, слънца и самолети... тук са и контурите на Италия, Франция и Великобритания, които толкова ме забавляваха при правенето:) Апликирах върху плата, после куилтнах на прави линии по самите блокове... а докато слагах канта, клиентката дойде и остана при мен, докато го довършвах:) Тъй че си останах без снимка на готовото одеало... Но тя обеща да ми изпрати снимчица, тъй че ще чакам, и щом я получа веднага ще се похваля:)
 Това е още нещо, с което се занимавам честичко напоследък - една мила дама ми носи гобленчета за рамкиране с плат! Наистина стават приятни и носят много уют, доста по-различно впечетление от обичайните по-строги дървени рамки... Сега идеята й беше да й ушия престилка и ръкавичка, на които да добавим бродерия. Доволна съм как се получи, макар и палчето на ръкавицата ми се получи малко по-дългичко, от колкото трябваше:) Важното е, че жената остана доволна!
И накрая да споделя най-прекрасните покани на света, които ми направи Дани от Dashick.
Помните ли онази прекрасна картичка с шевна машина и пачуърк, която Дани ми подари по време на курса по пачуърк? Още тогава се влюбих в стила й, а когато ми се "наложи" да мисля за покани, първо за нея се сетих:) Страшно се радвам на поканите, всичките са прекрасни и уникални, в любимото ми лилаво и със вниманието на ръчната изработка... Благодарна съм й за цялото внимание и начина, по който бързо усещаше какво искам:) Страхотна си, Дани!
И накрая... според тематичността на последната снимка да предупредя, че в четвъртък и петък Тийкет Куилт Шоп няма да работи:) Вярвам, че ще ми простите... Пък от понеделник съм на линия, но вече с "г-жа" отпред:)

2 коментара:

  1. Тука,за поканите ме мъчи една мисъл,ама нямам време сега да питам-закъснявам за работа.......
    Пак ще се върна!

    ОтговорИзтриване
  2. Аааа,Юле,не се разсейвай:))))Браво,Теа,браво,Тополарова/все още/!!!Ще чакаме голям фото албум от Събитието:))))Наздраве и горчиво!!!!

    ОтговорИзтриване