понеделник, април 09, 2012

Стига зима, време е за море!

 Не ме разбирайте погрешно, обожавам всички сезони! Но когато продължават максимум 5 месеца:) Тази зима и студа така сериозно ми писнаха, че направо се изморих да нося килограми дрехи, тежки обувки и всякакви други така зимни атрибути! И не мога да ви обясня колко много се зарадвах, когато клиентка ми поръча детско одеалце... на морска тематика!
Обожавам морето, писала съм го и тук много пъти. Година без море я смятам непълна, а повечето от най-хубавите ми спомени са от морето:) Одеалцето трябваше да има блокове с апликации на разни морски неща, а докато ги мислех и рисувах, си спомних толкова прекрасни морски моменти, че най-накрая се стоплих!
Има и риби, чадъри, октоподи и фарове, кораби и мидички, звезди и даже чаша студена лимонада:) И понеже всяка поръчка до края на април има бонус възглавничка и играчка, продължихме рибешката тематика и там. Не една, а цели три златни рибки на възглавничката, за да може новия притежател да има не три, а девет желания към тях... Плюс малък, мек рибок за гушкане:)
Толкова много се радвах на това одеало, че го уших за два дни.
 Много се надявам малкия у собственик много да му се радва, да си го обича и да има стотици прекрасни морски спомени:)

1 коментар: