вторник, април 03, 2012

Needle turn applique или любимата ми техника за апликиране

 Винаги съм искала да изпробвам този начин на апликиране и винаги съм си мислила, че е твърде трудно.
За непознатите трябва да спомена, че при затопляне на времето пред магазина изнасям масичка и столчета, пие се кафенце и се водят едни важни, важни разговори:) Така, обаче, шиенето не се получава - машината иска да съм поне близо до нея:) И ето как отново тръгнах в посока шиене на ръка:)
Отдавна трябваше да направя двете покривки - една дъъълга (2 м) и една къса, за две изключително важни маси! И реших да направя житни класове - любим символ... символизиращ, че жетвата е изобилна, само трябват много жътвари... Символизиращ и хляба, и обединението, и още много от най-важните неща в общуването и в дома:) Апликирането се оказа най-приятното нещо, отдавна шиенето не ми беше действало така успокояващо. Всичко се получи бързо и лесно, а куилтването стана на грахчета и зрънца, някак най-много ми се върза. 
И накрая на снимките - малък оранжево-котешки поздрав от нас, заснет в Часът на Земята:):):)




Няма коментари:

Публикуване на коментар