понеделник, август 20, 2012

Кукленски неволи

Това е то, няма отърване от куклите. За 24 години така и не успях да ги преборя... или поне да спра да си играя с тях:) Сега обаче си имам оправдание. Иначе казано, много от приятелките ми имат рожден ден през лятото. И понеже все си мисля, че всички момичета са като мен и някак си не отказват да имат текстилна кукла, много обичам да подарявам такива. А може би си го мисля, именно, за да имам оправдание да ги правя.
Първата е ангелка. Уж й взех кройката от някакъв сайт... после й удължих и стесних краката, промених формата на главата, косата й стана друга... и накрая не използвах кройката, а само приблизителната форма на тялото - много ми допадна да е подобна на камбанка! При това толкова бързах, че не остана време да я снимам и я щракнах в автобуса напът към рождения ден. Добре, че имаше празна седалка за нея!
 Следващата девойка хич не я бързах толкова, но това не ми попречи да й объркам очите. Не знам какво толкова се разсеях, но едното стана значително по-кръгло от другото... Здраве да е, както се казва. Стопанката много си я хареса, пък това е най-важното. Никога не съм твърдяла, че съм добра със симетрията! Иначе много й се радвам на косата - стана голяма, пухкава, обемна и много, много синя коса! А какво по-добро от синя коса? Ами... оранжева рокля на точки! По-добро от това вече съвсем не мога да си представя.
И накрая показвам една щампичка, в която се влюбих от пръв поглед. Оказа се, че в магазинчето за гоблени под колоните на Пиротска са пуснали всякакви щампи с персонажи от анимационни филмчета. А Мечо Пух и Прасчо, и то в прегръдка, са просто неустоими за мен! Започвам ги, ще ги покажа и завършени скоро.
И така... това е от мен. Отдала съм се на шиене вкъщи - предимно на гобленчета, а доста и плета, но понеже напредъкът там е значително по-незабележим, ще показвам по-нататък. Дотогава, ако си нямате кукла, ми пишете, че ме сърбят ръцете за още, а следващите рожденни дни са далече!:)




1 коментар: