сряда, февруари 27, 2013

Бебоци!

 Понеже бебешката тема в момента ми е много актуална, реших да спретна няколко текстилни бебета, подходящи за бебета:) Големите кукли съвсем не са подходящи за най-малките дечица, понеже имат много копчета, дребни елементи... по-тежки са и са доста големи. Но тези дребосъци са много подходящи за... други дребосъци. Нямат и 20 см, а понеже не се пълнят с пух плътно, са много, много мекички:) И на всичкото отгоре бяха толкова лесни и бързи за правене! Намерих кройката в един руски сайт (цък), а ето тук има едно видео, в което направо се влюбих. Момичето работи със същата кройка, но не това ме запали...
Аз съвсем не владея руски и нищо не разбирам, но тя показва всички етапи много приятно... и как само говори! Като обяснява и все едно ти говори едни такива мили, сладки думички и ти прави комплименти! Не е ли прекрасна:)
Трябва всички видеа за правене на играчки тя да ги дублира, такова трябва да е настроението - едно миличко и мекичко... Отплеснах се, но както и да е. Ще се радвам някой да се вдъхнови да си спретне такова бебоче покрай тези обяснения.
 Аз направо спретнах две близначета - момченце и момиченце, русокоси:) Девойката със затворените очички обра повече овации, но на мен господинът ми е по-весел, макар и малко да прилича на клоун (а аз, такова, съвсем не харесвам клоуни!). Оставям ви с тях и отивам да действам по запълването на следващата махала кукли:)





Няма коментари:

Публикуване на коментар