сряда, март 06, 2013

Този див, див запад...

 И съвсем нямам предвид българския северозапад, макар че си го обичам като място, на което съм прекарала доста време от детството си:) Визирам съвсем американския див, див запад, с всичките му каубойски истории.
Когато започнах поръчката с куклите, жената, която ми ги поръча, ми подари голяма торба с най-различни остатъчни парчета кожа. Аз досега не бях ползвала този материал - не нося нищо от кожа, не одобрявам използването й и даже не различавам точно еко-кожата от истинската. Парчетата, които тя ми даде, бяха всякакви - и пухени, и мъхести, и гладки... Каза да ги използвам, ако ме вдъхновяват, и при куклите. В началото ми беше някак далечно - уших  кожени якета и обувки на две момчета - куклета, но после ги поизоставих. Докато в главата ми не узря идеята как да направя по-характерна кукла с повечко употреба на кожа.
Така и се появи каубоят. Голямата ми болка е, че не успях да му спретна нито ботуши, нито шапка, но... така и не успях да ги измисля. Признавам без бой:) Иначе си има панталон с характерните ресни (краднати като идея от сиуксите, които обитавали Северна Америка по тяхно време), има си елек, кожени обувки, кърпа... И много рошава, рижа коса:) В крайна сметка съм доволна, само някакво ласо трябва да му измисля! Това е засега от мен, а тези дни ще ви покажа и една балерина, пък и една афроамериканка с плетена рокля:) Иначе казано - активното шиене на кукли продължава с пълна сила!










Няма коментари:

Публикуване на коментар