четвъртък, юни 13, 2013

Пазарска чанта на 1 кука + схема

 Понеже плетенето е най-мобилното ми хоби, сега наблягам много на него. Плета често в парка до вкъщи, понеже гледам да извеждам бебчо повечко навън, докато не са дошли големите жеги. А и на него много му допада, преди проспиваше целите разходки, но сега вече обръща внимание на дръвчетата в парка, на хората и най-вече на другите деца:) Така или иначе, аз трябва да имам някаква занимавка за в парка. Иначе не мога просто така да седя на някоя пейка и да зяпам гълъбите, трябва да върша нещо! А във Фейсбук групата за плетене, в която членувам, пуснаха схема на тази разкошна чанта. Реших да я пробвам, понеже ми се стори хем лесна, хем много ефектна. И наистина така се оказа. Изплетох я за около седмица (без да бързам), излезе около 200 гр памучна прежда "Натюрел" на "Стенли". И понеже много исках да я изплета, а нямах повод, реших да я подаря на мама за пазарска чанта, и без това рождения й ден наближаваше:)
И така - чантата стана много бързо и приятно, даже послужи за урок по една кука на една мила дама в парка, която може да плете на 2 куки, но пожела да я науча и на една. Между другото, хора, плетете повечко навън! Много странно ме гледат все още. Напоследък свикват, де! Но идея нямам защо се възприема за толкова странно жена да плете в парка. Не са странни пушещите или плюещите обелки от семки майки по пейките, те са си норма... Спирам да коментирам, че в крайна сметка коя съм аз, че да ги осъждам, по-добре да ги науча да плетат:). Хубав ден от мен! И пак - ако някой изплете чантата, ще се радвам да я покаже!


Няма коментари:

Публикуване на коментар