сряда, юни 12, 2013

Докторска мишка

 Здравейте!
Днес споделям една много бърза мишка на една кука. Ако някой иска да си я изплете - в Ravelry има безплатна схема.
Когато дойде времето бебчо да се появява, трябваше да изберем педиатър. Голям проблем ми беше, понеже имам собствени виждания за доста неща и не бих понесла, ако трябва да избирам между собствените си усещания и твърденията на лекар, зачитайки респектиращата му позиция. Затова оставих Бог да ме води и си казах, че ще ида в близката поликлиника (там има доста лични лекари и педиатри) и ще попадна пред правилния кабинет и на правилния човек на смяна. Тръгнах уверена, стигнах в поликлиниката, качих се на етажа на педиатрите... и - шах! Стоя срещу ъгъл. И от двете страни има врати. Реших да почукам на едната. Лекарката, която ми отвори, каза, че вече не записва нови пациенти, понеже имала твърде много. Казах си - ясно, другата врата е. Почуках и ми отвори д-р Николова, която ми обърна всичкото внимание на света, при все, че дори още не ни беше педиатър. Уникално мила и невероятно спокойна жена. Дойде вкъщи след раждането и няма да забравя как от влизането започна да затопля с ръка стетоскопа си, за да не е студен при прегледа на Вики. След това й звънях около хиляда пъти, и в почивни дни, и вечерта... Тя винаги е толкова спокойна и прекрасна, но аз знам, че съм си я измолила точно такава:) На консултацията реших да я зарадвам с нещо мъничко - нещо сладко и... още нещо сладко. Едното трябваше да е шоколадово, а другото - реших да е плетено. Така се появи и мишката. Вътре има кутийка (от витамини, тематично!) с мъниста, за да дрънка. Подарък за използване от малките й пациенти:) Тя много й се зарадва... а аз много се забавлявах, понеже беше първото нещо, което изплетох след раждането. Толкова е различно да плетеш до спящо бебе... някак си се чувствам правилно:) А въпросното спящо бебе вече е гладно бебе, тъй че трябва да ставам. До скоро от нас!
П.С. Ако някой изплете мишката - да се похвали!:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар